Tuesday, June 01, 2004

Styr din häger

Jag hälsar eder välkommna till God Kultur, folklighetens sista utpost på nätet. Här kommer jag, Lars Jacobsson, i fortsättningen att leva ut alla mina kulturtant- och smakfascisttendenser och tipsa om saker jag tycker borde uppmärksammas mer. Det kommer att bli mest film, men jag skall även försöka klämma in lite skivor, böcker och annat kul. Blog-formatet passar mig som handen i handsken eftersom jag är för lat för att skriva längre grejer och alldeles för oambitiös för att orka lära mig html bra eller stå timmar vid kopiatorn och i mitt anletes svett trycka upp zines för dom tio personer som skulle tänkas vara intresserade (jag hyser enorm respekt för dom som orkar just detta). Dock har jag haft planer på att starta upp någonting liknande det här i flera år, så vi får hoppas att jag åtminstone lyckas roa mig själv.

Så stig in, ta av er överrocken och var som folk är mest!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home