Tuesday, March 15, 2005

Once was not enough!

Efter ett långt, långt uppehåll fick jag slutligen tillbaka lusten att skriva om film och annat igen. Eller snarare; att sitta och knåpa ihop recensioner känns som ett betydligt sundare sätt att hantera sina sömnproblem än att sitta framför datorn och scanna internetsidor, forum, ebay etc (fast egentligen borde jag nog plugga på tentan, ouch!). Hur som helst, nu drar jag igång den här insomnade bloggen igen och ambitionsnivån är om möjligt ännu lägre än tidigare (förströelse, förströelse och mer förstöelse). Kul ändå att ett par personer hört av sig i positiva ordalag om bloggen: lovar inget, men ett par uppdateringar i månaden borde jag nog klara av. Råkade (med betoning på råkade) hamna på en gothkonsert för nån vecka sen. På affischen utlovade bandet att portarna till Gaemoth eller nåt skulle öppnas under konserten - antingen ljög dom eller så var portarna väldigt små, för jag såg bara ett gäng fula hårdrockare och en liten spanjor som sjöng opera och med illa dold ansträngning försökte få knapparna på sin kråsskjorta att glida upp lite diskret. Nåväl, öppnades dom inte då så lär dom fan öppnas nu!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home